Het seizoen 2023-2024 is op een paar toernooien na weer afgelopen. We willen graag dat alle teams er volgend seizoen weer netjes uitzien en dat ze over goede materialen beschikken. Daarvoor moeten de oude spullen wel eerst ingeleverd worden. Dit betekent voor alle jeugdteams O7 t/m O19 (jongens en meiden) dat alle kleding en sleutels van de ballenkasten worden ingenomen en wel op: woensdag 26 juni en donderdag 27 juni, beide tussen 18.00 en 20.00 uur.
De volgende zaken dienen ingeleverd te worden:
• Teamtas
• Shirts en broekjes
• Keeperstenue(s)
• Aanvoerdersband
• Sleutels ballenkast
• Sleutel buitendeur en alarmtag (indien van toepassing)
• Kleding/jas trainers (indien je stopt als trainer/leider)
Bij het uitdelen van de nieuwe tenues heeft iedereen ook een overzicht ontvangen met hoeveel shirts/broekjes er in de teamtas zitten. Zorg ervoor dat je alles op tijd verzamelt bij de spelers van je team en check zelf vooraf zorgvuldig of alles compleet en schoon is. Mis je iets: meld dit dan even.
Kun je zelf niet op dat tijdsstip, vraag dan één van de andere trainers/leiders/ouders.
Ook als je komend seizoen doorgaat als trainer dien je de sleutels in te leveren i.v.m. waarschijnlijk ander kastindeling.
LET OP! We kunnen pas weer kleding uit gaan delen voor het nieuwe seizoen als alle kleding weer ingeleverd is. Over planning en wijze van uitgifte krijgt iedereen bericht!